“Biz erkekler, diyorum, nasıl da bencil yaratıklarız. Gülümsüyor. İtirafım hoşuna gitti. Tüm erkekler adına özeleştiri veren bir erkeği bütün kadınlar seviyor. Tecrübeyle sabit.” Gençtin Volkan, çok normal . Ufak bir şey yaşamadın Volkan. Ne hissettin o an Volkan? Bundan kaçamazsın Volkan. Ah Volkan... Eşik ile 2012 Yunus Nadi Roman Ödülü’nün, Son Bakış ile 2020 Duygu Asena Roman Ödülü’nün sahibi olan Irmak Zileli, bu kez bütün doğallığıyla, soluksuz ve sansürsüz akıp giden bir bilince ses veriyor: Bende Ölen Sensin, çoğumuza tanıdık gelecek, “kentli-beyaz yakalı” bir adamın benliğinde öne çıkan arzuları ve karanlık köşel
“Biz erkekler, diyorum, nasıl da bencil yaratıklarız. Gülümsüyor. İtirafım hoşuna gitti. Tüm erkekler adına özeleştiri veren bir erkeği bütün kadınlar seviyor. Tecrübeyle sabit.” Gençtin Volkan, çok normal . Ufak bir şey yaşamadın Volkan. Ne hissettin o an Volkan? Bundan kaçamazsın Volkan. Ah Volkan... Eşik ile 2012 Yunus Nadi Roman Ödülü’nün, Son Bakış ile 2020 Duygu Asena Roman Ödülü’nün sahibi olan Irmak Zileli, bu kez bütün doğallığıyla, soluksuz ve sansürsüz akıp giden bir bilince ses veriyor: Bende Ölen Sensin, çoğumuza tanıdık gelecek, “kentli-beyaz yakalı” bir adamın benliğinde öne çıkan arzuları ve karanlık köşelere pusu kurmuş korkuları titizlikle ortaya koyarken, “erkeklik” mekanizmasının tik taklarına bir saat ustasının dikkatiyle kulak veriyor. O kaçınılmaz yüzleşme gelip çattığında, bildiğimiz dünya, gerekçeleriyle birlikte, defolarından çatlayıp tuzla buz oluyor.