Ariadne, Theseus’un bir iplik yardımıyla Minotauros’un labirentinden çıkmasına yardım ettiğinde, yirmi birinci yüzyıl kurbanlarını da o labirentin kapısından dosdoğru içeri itmişti. İnternetteki forumların sonsuz labirentinde kapana kısılmış bir grup yabancı, daha önce hiç görmedikleri odalarda, Minotauros’un bizzat kendisi olan Dehşet Miğferi’nin esareti altında uyanırlar. Onlar her birine verilen tuhaf takma isimleriyle, bolca konuşma ve işe yarar bir avuç bilginin olduğu bir dünyada gerçeğe dönüş yollarını ararken, biz de kendimizi şu soruyu sorarken buluruz: Teknolojinin kendisi sadece bir efsaneden ibaret olabilir mi?
Çağdaş Rus romancı Victor Pelevin’in alışılmışın dışında eğlenceli yazım tarzıyla öne çıkan Dehşet Miğferi’nd
Ariadne, Theseus’un bir iplik yardımıyla Minotauros’un labirentinden çıkmasına yardım ettiğinde, yirmi birinci yüzyıl kurbanlarını da o labirentin kapısından dosdoğru içeri itmişti. İnternetteki forumların sonsuz labirentinde kapana kısılmış bir grup yabancı, daha önce hiç görmedikleri odalarda, Minotauros’un bizzat kendisi olan Dehşet Miğferi’nin esareti altında uyanırlar. Onlar her birine verilen tuhaf takma isimleriyle, bolca konuşma ve işe yarar bir avuç bilginin olduğu bir dünyada gerçeğe dönüş yollarını ararken, biz de kendimizi şu soruyu sorarken buluruz: Teknolojinin kendisi sadece bir efsaneden ibaret olabilir mi?
Çağdaş Rus romancı Victor Pelevin’in alışılmışın dışında eğlenceli yazım tarzıyla öne çıkan Dehşet Miğferi’nde, aklın sınırları zorlayan yapısını mitolojik figürler yoluyla anlamlandırmaya çalışırken, Minotauros’un labirentinde kaybolacak, belki de yok olacaksınız.