Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol

Kodlama Öğreniyorum - 1. Sınıflar İçin

ISBN : 9786052359037
Stokta Var Stokta Var
150,00 TL
87,00 TL
Öne Çıkan Bilgiler:

Kodlama Öğreniyorum - 1.sınıflar için
Kitap, çocuklara temel kodlama kavramları ile birlikte, algoritmik düşünmeyi, bir probleme çözüm odaklı yaklaşmayı öğretmek ve bunu hayatın her alanına taşımayı hedeflemektedir.

Kodlama Öğreniyorum – 1.sınıflar için
Kitabın amacı, çocuklara temel kodlama kavramları ile birlikte, kodlamanın mantığını, algoritmik düşünmeyi, bir probleme çözüm odaklı yaklaşmayı öğretmek ve bunu hayatın her alanına taşımayı hedeflemektedir.
Kodlama Öğreniyorum serisi ilkokul her sınıf için, çocukların ilgili sınıftaki

Tür : Çocuklar İçin Bilgi Kitapları
Sayfa Sayısı : 88
Cilt Tipi : Ciltsiz
Yayın Tarihi : 10/2023
Boyut : 16.5 x 24.0
Hamur Tipi : 2. Hamur
ISBN Numarası : 9786052359037
Beğen
23.11.2024 tarihine kadar kargoda

Tükendi

Gelince Haber Ver
Listeye Ekle
Tavsiye Et Tavsiye Et
Yorum Yap Yorum Yap
Fiyat Alarmı Fiyat Alarmı

Kodlama Öğreniyorum - 1.sınıflar için
Kitap, çocuklara temel kodlama kavramları ile birlikte, algoritmik düşünmeyi, bir probleme çözüm odaklı yaklaşmayı öğretmek ve bunu hayatın her alanına taşımayı hedeflemektedir.

Kodlama Öğreniyorum – 1.sınıflar için
Kitabın amacı, çocuklara temel kodlama kavramları ile birlikte, kodlamanın mantığını, algoritmik düşünmeyi, bir probleme çözüm odaklı yaklaşmayı öğretmek ve bunu hayatın her alanına taşımayı hedeflemektedir.
Kodlama Öğreniyorum serisi ilkokul her sınıf için, çocukların ilgili sınıftaki bilgi ve becerileri gözetilerek hazırlanmıştır. 
Kitaplarda amaç algoritma, döngü, koşul yapıları, fonksiyonlar gibi temel kodlama kavramlarını çocuğa benimsetmektir. Her kavram hem kâğıt üstü etkinliklerle, hem blok kodlama araçları Scratch ve Code.org ile pekiştirilir. Bunun amacı ilgili kavram bir kere çocuk tarafından anlaşıldığında hangi programlama dili olursa olsun onu uygulayabilir olmasıdır.
Kitapla birlikte tavsiye edilen yazılımların tamamı ücretsizdir ve ücretli bir kullanıma yönlendirme yapılmaz.
Kâğıt üstü etkinlikler, kitap sonunda verilen stickerlar ile yapılabilir. Böylelikle oyunlaştırma ögesi eğitime dahil edilmiş olur. Kâğıt üstü örnekler ile çocuğun kavramsal olarak konuyu anlaması sağlanır. Boş bırakılan bloklara doğru kodun sticker’ını yapıştırması beklenir.
Kitap, anlatılan kavram ve sınıf seviyesine göre çocuğu doğrudan ilgili Code.org, Kodable ve Tynker  örneklerine yönlendirir. Bir örnek beraber çözüldükten sonra kalan seviyelerin de öğrenci tarafından tamamlanması beklenir.
ScratchJR programı ile çocuklar tamamen bağımsız hikâyeler veya oyunları programa aktarabilirler. Adım-adım hangi kod bloklarının nasıl ve neden kullanıldığı anlatılır. Programın daha da geliştirilmesi için açık uçlu görevleri öğrencinin tamamlaması beklenir.


İÇİNDEKİLER
• Bilgisayarlar: Bilgisayarlar nasıl çalışır? 
• Algoritma Nedir? 
• Günlük Hayatta Yaşadığımız Olayları Algoritma ile Nasıl İlişkilendiririz?
• Neden Her Şeyi Sıralamalıyım? 
• Neden Tekrar Eden İşlerde Döngüleri Kullanıyorum? 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.