“Ben insanlara yaşamak için ümit, kuvvet ve neşe veren yazılardan hoşlanırım. İnsanları yunmuş mutfak paçavrasına çeviren ve yeise düşüren yazılardan hoşlanmam. Zaten tam bir refah içinde, huzur içinde yaşamıyoruz. Bir de karanlık, kötü şeylerden bahsederlerse bize, onları okursak… Bu, insanları bir havana koyup ezmeye benzer. Halbuki insanların içinde bir umut olmalı. Yaşama umudu, neşe vermeli insana okudukları...” M.Ş.E. Memduh Şevket Esendal’ın yirmi beş öyküden oluşan Mendil Altında adlı elinizdeki derlemesi, yazarın yalın, süssüz, doğrudan üslubunun en bilinen örneklerinden “Ha
“Ben insanlara yaşamak için ümit, kuvvet ve neşe veren yazılardan hoşlanırım. İnsanları yunmuş mutfak paçavrasına çeviren ve yeise düşüren yazılardan hoşlanmam. Zaten tam bir refah içinde, huzur içinde yaşamıyoruz. Bir de karanlık, kötü şeylerden bahsederlerse bize, onları okursak… Bu, insanları bir havana koyup ezmeye benzer. Halbuki insanların içinde bir umut olmalı. Yaşama umudu, neşe vermeli insana okudukları...” M.Ş.E. Memduh Şevket Esendal’ın yirmi beş öyküden oluşan Mendil Altında adlı elinizdeki derlemesi, yazarın yalın, süssüz, doğrudan üslubunun en bilinen örneklerinden “Haşmet Gülkokan”, “Feminist” ve “Saide gibi” öykülerini de içermektedir. *Avni Hurufi Efendi *El Malının Tasası *İki Ziyaret *Rüya Nasıl Çıktı? *Ana Baba *Şair Tavafi *Haşmet Gülkokan *Keleş*Hasta *Gevenli Hacı *Mendil Altında *Feminist *Düğün *Müdürün Züğürdü *Karga Yavrusu *Kızımız *Gül Hanım’ın Annesi *Sinema *Kaçırdık mı? *Kuvvetli Hükümet *Saide *Dursunhacı *Celile *İhtiyarlık *Hayat Ne Tatlı